Thema.nl is vernieuwd. Beter, sneller, mooier!
Boek nodig voor je persoonlijke ontwikkeling? Onlangs is de nieuwe website voor Uitgeverij Thema online gegaan. Thema is een moderne, gespecialiseerde uitgeverij die zich richt op het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, met name mensen in werksituaties.
De website/webwinkel van Uitgeverij Thema was al enige tijd aan vervanging toe en kampte, afgezien van een verouderd ontwerp aan een gebrek aan functionaliteit. Wij kregen de opdracht om de website aan te pakken en hem weer helemaal van deze tijd te bouwen.
Thema maakte gebruik van een intern CRM waarin alle debiteuren en orders binnen kwamen vanuit de webwinkel. Dit CRM was de koppeling tussen de webwinkel en SAP, het financiële ERP systeem van Thema en was tevens het doorgeefluik richting CB - Centraal Boekhuis en terug. Aangezien iedere koppeling in een proces er één teveel is hebben wij voorgesteld direct te koppelen met SAP en de functionaliteiten van het CRM in ons systeem te bouwen. Hierdoor hoeven eventuele aanpassingen en toevoegingen aan de webwinkel niet meer óók in het CRM gebouwd te worden en zijn alle processen beter te monitoren.
Na een uitvoerige test van alle koppelingen, het juist doorsturen van alle oude pagina's is de nieuwe webwinkel van Thema online gegaan. Naast de geavanceerde techniek welke wij toegepast hebben is de nieuwe website tevens volledig responsive en kan deze gebruiksvriendelijk op ieder apparaat weergeven worden. Afgezien van Boeken, E-books, Tools & Spellen en waaiers kan er op de website tevens ingeschreven worden voor Workshops & Events van Thema.
Door een goede betrouwbare uitstraling, een logische navigatie en een duidelijk bestelproces is de conversie, de opbrenst en de gemiddelde bestelwaarde omhoog geschoten! We verzorgen voor Thema tevens een stuk online marketing in de vorm van het monitoren van de conversies en SEO - Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie). We doen er alles aan om naast functionaliteit ook de vindbaarheid van de website steeds te blijven verbeteren!
Neem gerust een kijkje op www.thema.nl!
De website/webwinkel van Uitgeverij Thema was al enige tijd aan vervanging toe en kampte, afgezien van een verouderd ontwerp aan een gebrek aan functionaliteit. Wij kregen de opdracht om de website aan te pakken en hem weer helemaal van deze tijd te bouwen.
Thema maakte gebruik van een intern CRM waarin alle debiteuren en orders binnen kwamen vanuit de webwinkel. Dit CRM was de koppeling tussen de webwinkel en SAP, het financiële ERP systeem van Thema en was tevens het doorgeefluik richting CB - Centraal Boekhuis en terug. Aangezien iedere koppeling in een proces er één teveel is hebben wij voorgesteld direct te koppelen met SAP en de functionaliteiten van het CRM in ons systeem te bouwen. Hierdoor hoeven eventuele aanpassingen en toevoegingen aan de webwinkel niet meer óók in het CRM gebouwd te worden en zijn alle processen beter te monitoren.
Na een uitvoerige test van alle koppelingen, het juist doorsturen van alle oude pagina's is de nieuwe webwinkel van Thema online gegaan. Naast de geavanceerde techniek welke wij toegepast hebben is de nieuwe website tevens volledig responsive en kan deze gebruiksvriendelijk op ieder apparaat weergeven worden. Afgezien van Boeken, E-books, Tools & Spellen en waaiers kan er op de website tevens ingeschreven worden voor Workshops & Events van Thema.
Door een goede betrouwbare uitstraling, een logische navigatie en een duidelijk bestelproces is de conversie, de opbrenst en de gemiddelde bestelwaarde omhoog geschoten! We verzorgen voor Thema tevens een stuk online marketing in de vorm van het monitoren van de conversies en SEO - Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie). We doen er alles aan om naast functionaliteit ook de vindbaarheid van de website steeds te blijven verbeteren!
Neem gerust een kijkje op www.thema.nl!