Nieuwe website, Conversiemanagement, SEO en SEA

Thema
De doelstelling: Het realiseren van koppeling met Navision & CB, zorgen voor een responsive website en het vergroten van de online vindbaarheid van Thema
Uitgeverij van Schouten & Nelissen

Oorspronkelijk maakte Thema gebruik van een intern CRM waarin alle debiteuren en orders binnen kwamen vanuit de webwinkel. Dit CRM was de koppeling tussen de webwinkel en SAP, het financiële ERP systeem van Thema. Dit was tevens het doorgeefluik richting CB - Centraal Boekhuis. Aangezien iedere koppeling in een proces er één teveel is hebben wij voorgesteld direct te koppelen met SAP en de functionaliteiten van het CRM in ons systeem te bouwen. Hierdoor hoeven eventuele aanpassingen en toevoegingen aan de webwinkel niet meer óók in het CRM gebouwd te worden. Processen zijn op deze manier beter te monitoren. Onlangs is SAP vervangen door Navision.
Gekoppeld met:
Gekoppeld met
Wij maken dit tot een succes
  • Aart van der Werf
  • Ad van Gessel
  • Paul Eijkemans
  • Stefan Kant

Conversiemanagement, SEO en SEA

Monitoren en verbeteren van de online vindbaarheid

Naast de geavanceerde techniek die we toegepast hebben is de nieuwe website volledig responsive en kan deze gebruiksvriendelijk op ieder apparaat weergeven worden. Dit is van belang voor de resultaten in zoekmachines en omdat steeds meer bezoekers mobiel shoppen. Dankzij de betrouwbare uitstraling, logische navigatie en duidelijk bestelproces is de conversie, de opbrenst en de gemiddelde bestelwaarde sterk toegenomen. We verzorgen voor Thema tevens online marketing in de vorm van het monitoren van de conversies en zoekmachine optimalisatie.
Bekijk hier de website
Conversiemanagement, SEO en SEA
Vrijblijvend sparren over jouw nieuwe project?
Kom gerust eens langs op ons kantoor in Kerkdriel om met ons te sparren over jouw digitale plannen. De koffie staat klaar!
Andere cases